Αναρτήσεις

Ζήτω το street food!!!

Εικόνα
Αδιαμφισβήτητα, τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα όλο και περισσότεροι προτιμούν κάτι νόστιμο, γρήγορο και φθηνό, δηλαδή όλο και περισσότεροι προτιμούν το street food. Μπορεί στην χώρα μας αυτό να εκφραζόταν μόνο με ένα πιτόγυρο ή ένα κουλούρι Θεσ/νίκης παλαιότερα, ωστόσο σιγά σιγά υπάρχει μια εμφανής εξέλιξη με τα αποτελέσματα αυτής να "τρελαίνουν" το μάτι και τον ουρανίσκο του καταναλωτή. Είναι η πρώτη επιλογή κάθε ταξιδιώτη, καθώς αποτελεί ευκαιρία να γνωρίσει ένα ή περισσότερα κομμάτια του τόπου, μιας και συνδυάζει τοπικά προϊόντα, κουλτούρα και τεχνοτροπία, ενώ πολλοί είναι και οι ντόπιοι που δεν θα πουν "όχι" σε ένα φαγητό με εξαιρετική γεύση, σύντομο στη δημιουργία του και οικονομικό για την τσέπη τους. Βέβαια, το τελευταίο κάποιες φορές "ξεφεύγει", απόρροια της εξεζητημένης συνταγής ορισμένων επιλογών που με περισσότερα ή ακριβότερα υλικά αυξάνει την τιμή. Φτάνει όμως με την εισαγωγή, εμείς σαν φανατικοί οπαδοί του street food αναζητήσαμε ένα τέτ

Στην Αγία Γαλήνη χωρίς λαγοκέφαλους!

Το καλοκαίρι δεν είναι μόνο για αχαλίνωτο πάρτι, θάλασσα, φαγητό, λίγο ύπνο και τούμπαλιν. Είναι κάποιοι που προτιμούν πιο "ήρεμους" προορισμούς, ιδανικούς για οικογένειες, αλλά και ζευγάρια που θέλουν απλά να περάσουν ήσυχα τις διακοπές τους δίπλα στη θάλασσα, με καλό φαγητό, ποτό και προπάντων καλή διάθεση. Ένα τέτοιο μέρος είναι η Αγία Γαλήνη που βρίσκεται στα νότια του νομού Ρεθύμνου, για την ακρίβεια είναι μεταξύ νομού Ρεθύμνης και Ηρακλείου, ωστόσο διοικητικά ανήκει στο πρώτο, ενώ αποτελεί ένα μεγάλο παραθαλάσσιο χωριό που "βλέπει" προς το Λιβυκό πέλαγος, περίπου 55χλμ από το Ρέθυμνο και 68χλμ από το Ηράκλειο. Είναι κτισμένη αμφιθεατρικά πάνω σε μια βραχώδη έκταση και διαθέτει ομολογουμένως εξαιρετικό περιβάλλον. Εμείς αναζητήσαμε αυτό το μέρος και μείναμε για μια βραδιά σε ένα ιδανικό, από πολλές απόψεις, ξενοδοχείο. Η θέα μας από το δωμάτιο φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία. Γενικά, στην Αγία Γαλήνη υπάρχουν πολλά ξενοδοχεία ή ενοικιαζόμενα δωμάτια, ενώ η

Χειμώνα στη Δρακόνα...

Εικόνα
Τελειώνει ο Φεβρουάριος, όμως ο χειμώνας δεν λέει να τελειώσει. Εδώ βροχές, αλλού χιόνια, φαίνεται ότι έχει συνέχεια αυτός ο καιρός και εμείς δεν θέλουμε να μείνουμε στο σπίτι μας. Κυριακή και αποφασίσαμε να τη βγάλουμε με μια εκδρομή. Ψάχνοντας κάποια χωριά κοντά στα Χανιά βρήκαμε κάτι καλό, τη Δρακόνα! Η Δρακόνα Κεραμειών είναι ένα χωριό με αρκετό πράσινο, περίπου 25χλμ μακριά από την πόλη των Χανίων, ενώ οι κάτοικοι εκεί δεν ξεπερνούν τους εξήντα. Κατευθυνθήκαμε σε μια από τις ταβέρνες του χωριού, όντας λάτρεις του φαγητού και το αποτέλεσμα μας δικαίωσε. Οι εικόνες τα λένε όλα. Παραπάνω φαίνονται μερικά από τα πιάτα που διαλέξαμε, ενώ το χοιρινό με κάστανο και η κρεατότουρτα "έκλεψαν την παράσταση". Όλα τα πιάτα ήταν τόσο γευστικά, όλα τα φαγητά γίνονταν με τόση αγάπη από αυτούς τους ευχάριστους και φιλόξενους ανθρώπους του μαγαζιού που μέσα στα χρόνια έχουν παραμείνει σε ένα μικρό μέρος και δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για να ικανοποιήσουν πλήρως τον πελάτη. Η ατμ

"Ομαλός" χειμώνας!

Ωραίες οι παραλίες στα Χανιά, αλλά το χειμώνα θέλουμε βουνό. Ο κόσμος ψάχνει κάτι διαφορετικό τέτοια εποχή, θέλει ένα ζεστό καφέ ή μια ζεστή σοκολάτα, θέλει φαγητό δίπλα σε τζάκι και όλα αυτά σε ένα λευκό τοπίο. Έτσι ξεκινήσαμε και εμείς με σκοπό να συνδυάσουμε κάτι από τα παραπάνω με λίγο χιόνι. Παρ' ότι στα Χανιά και γενικά στην Κρήτη δεν υπάρχουν χιονοδρομικά κέντρα, στο οροπέδιο του Ομαλού βρήκαμε αυτό που ζητούσαμε. Μόλις φάγαμε το τσιγαριαστό μας, τα παϊδάκια μας, ήπιαμε και το κρασάκι μας, βγήκαμε στο λιγοστό χιόνι που υπήρχε. Ο Ομαλός βρίσκεται σε απόσταση 38 χλμ από την πόλη των Χανίων και σε ύψος 1100 μέτρων στα Λευκά Όρη. Στο παρακάτω σύντομο βίντεο φτάσαμε μέχρι την κύρια είσοδο του φαραγγιού της Σαμαριάς, στο Ξυλόσκαλο. Το οροπέδιο του Ομαλού είναι η καλύτερη λύση, κατά τη γνώμη μας, για το χειμώνα και όσον αφορά τους λάτρεις του χιονιού εκεί είναι το μέρος τους, αρκεί να κάνουν λίγη υπομονή για πιο "άσπρες μέρες".

Μια πόλη "σκέτη γλύκα"

Εικόνα
Ξυπνήσαμε ένα ωραίο σαββατιάτικο πρωινό του Οκτώβρη στα Χανιά και η επιθυμία μας, για μια βόλτα στο λιμάνι και στην παλιά πόλη, ένα καφέ και ένα γλυκό για να κυλήσει ευχάριστα η μέρα, ήταν αμέτρητη. Έτσι, κάναμε τις βόλτες μας στο γραφικό και όμορφο λιμάνι, βγάλαμε τις φωτογραφίες μας με φόντο το φάρο, ο κόσμος πολύς λες και ήταν σκασμένος από τις βροχερές και τις συννεφιασμένες μέρες που πέρασαν, όλα θύμιζαν ένα Σάββατο του καλοκαιριού. Έφτασε όμως, η ώρα του καφέ και του γλυκού. Το μυαλό μας πήγε αμέσως στη "Σκέτη γλύκα", εκεί που ο επιθυμητός συνδυασμός κορυφώνεται. Ένα μαγαζί "όνομα και πράγμα" μέσα στα στενά της παλιάς πόλης. Πήραμε ελληνικό καφέ, συνοδευόμενο από λουκουμάκι και το δύσκολο έργο ήταν η επιλογή του γλυκού. Όλα έμοιαζαν φρέσκα και γευστικά, όλοι θέλαμε να δοκιμάσουμε τα πάντα. Τελικά μετά από πολύ σκέψη καταλήξαμε στα παραπάνω (βλ. φωτογραφία). Ένα εκλέρ-φυστίκι, τάρτα αλμυρό-γλυκό, προφιτερόλ με gianduja και κύβος σοκολάτας. Τέλεια γεύση,

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα Σχοινάρια είναι η λύση!

Φαγητό και θάλασσα στη Χιώνα!